duminică, 15 ianuarie 2012

Nici macar o revolutie nu suntem in stare sa facem

N-am mai scris nimic de multa vreme. N-am avut nici timp, nici chef.
Daaarr.... in ultima vreme s-au mai precipitat diverse lucruri. Si vreau sa zic ceva.

Mai oameni buni... in tara asta politicienii astia fac ce vor cu noi. Toti. Ni se caca in cap si ne duc de funie cum vor ei. Pentru ca suntem PROSTI.

In lumina ultimelor evenimente cu Raed Arafat, am vrut - eu si alti cativa - sa facem un Flash Mob pentru sustinerea lui si a SMURD. Am vrut sa facem ceva frumos si solemn. Cu lumanari dispuse sub forma unui EKG, cu mesajul SUSTINEM SMURD scris cu lumanari...etc. Adica, ceva de bun simt. M-a pus dracul sa initiez miscarea pe Facebook. Am rugat toti participantii la miscare sa poarte pe mana DREAPTA o banderola ROSIE. Retineti. Toata chestia asta urma sa tina 10 minute, ca sa respecte principiul unui Flash Mob.

Ce-a iesit... puteti vedea intr-un articol din Gandul, foarte corect documentat :


Daca n-aveti rabdare sa cititi, va rezum eu: Flash Mob-ul nostru s-a transformat intr-un miting penibil impotriva lui Basescu, miting "inflacarat" de diversi "agitaci" si "infiltraci". Nici macar nu au avut bunul simt sa se ascunda. Au aparut acolo si presedintii PSD si PNL Brasov, insotiti de revolutionari. Cand am ajuns acolo am fost siderati de multimea de "pensionari" cu steaguri fluiere si chiar si portavoce, care urlau de zor sloganuri anti-Basescu. Asta deja inainte de ora anuntata pentru Flash Mob.
Toti neanderthalienii aia care s-au imbrancit cu jandarmii in Piata SIGUR au dat "going" la eventul nostru de pe Facebook. Yeah...right.
Nu sunt nici tampit, nici pro-Basescu. Dar SIGUR nu sunt pro USL. Ii urasc la fel de tare, sunt "politically corect" :).
Am aruncat un ochi printre "manifestanti"...unii aveau banderole rosii pe mana stanga, iar altii aveau de alte culori. What the fuck... ROSU pe DREAPTA. Trebuia sa spun pe copita cu fan ? Multi nu aveau nimic....probabil ca erau cei carora le era rusine...ca si noua si le bagasera in buzunar.
Asadar... noi asta "organizatorii", cica, am stat in spate, cu 200 de lumanari in mana si ne-am uitat la penibilul spectacol. Dupa ce "multimea revolutionara" a parasit Piata Sfatului indreptandu-se spre Prefectura, in Piata au ramas vreo 50 de oameni, debusolati, care chiar venisera pentru Flash Mob si nu erau patrunsi de miscarea de protest. Cu ghilimele. Oamenii aia au plecat acasa. Dezamagiti...
Apropos, vrea cineva lumanari pastila ? Am ieftin...
Din patania asta am tras niste invataminte:

1. Pot fi tras la raspundere EU, pentru ca am initiat aceasta miscare, care nu mi-a apartinut.Asadar atentie la ce bulgari rostogoliti. Aparent oamenii de la ordine publica sunt mai inteligenti decat dau impresia.

2. In aceasta tara, unde spiritul de turma este numit constiinta civica, un numar mare de oameni poate fi determinat sa faca orice de un numar restrans de oameni care stiu ce fac.

3. Orice miscare de protest sau de ce-o fi ea poate fi deturnata si transformata AL NAIBII de usor datorita punctului 2.

4. Doctorul Arafat a spus urmatoarea chestie indemnand oamenii sa nu mai iasa in strada. Citez: "Mulţumesc pentru susţinere, dar îi rog pe toţi să nu se lase manipulaţi politic". Acum am inteles ce a vrut sa spuna. Si pentru asta am si mai mult respect pentru acest om.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu